Bir Grup İle Güvenli Sürüş

ch-y-xe-an-toan-theo-doan-nhom_art_visuelİki veya daha fazla motosiklet bir konvoy yolculuk zaman yalnız sürme sanki görünürlük her bit kadar iyi olduğunu ve aniden arkasında veya önünde bisiklete herhangi bir sorun yaratmadan fren edebiliyoruz, böylece onlar basmış ve yerleştirilmelidir senin.

YOLUN EN IYI ŞEKILDE YARARLANIN
En iyi grup oluşumu zikzaklı (ya da “dama”) oluşmasıdır.
Her motosiklet önündeki bisiklet gelen tarafına göre dengelenir. Basmış olan yolun tipine ve hızına göre ayarlanmalıdır
her bisiklet arasında yeterli güvenlik mesafesi ile birleştiğinde, bu içine görmek için yeterli boşluk bırakarak ederken, çarpışma riski olmaksızın bir engel önlemek için kurs değiştirmenizi sağlar Eğer gerekirse mesafe ve durdurun.

Eğer önünüzde bırakın mesafe – kurs gidiyor veya bir engel isabet olmadan tamamen durmasını gelmek gerekir uzay – bir kenara, önünüzde bisiklet göre (iki saniye) hesaplanması gerekir Aynı tarafta önünüzde seyahat değil bir.

Bu formasyonu yeterince geniş olan yollarda kullanılır. Dar büküm yollarda, sen elbette yüksek güvenlik mesafeleri ile, tek bir dosyaya dönmek zorundadır.

Eğer virajlardaki kademeli bir oluşum kalabilen bir çok deneyimli bir grup olmadığı sürece, bu yol düzeltiyor zaman sendeleyerek oluşumu tek bir dosya içinde tüm virajları almak ve dönmek için tercih edilir.

DIĞER BINICILER DIKKATE ALMAK
Eğer pozisyon veya yönünü değiştirerek, özellikle niyetleri açıkça çevrenizdeki bisikletçileri bilgilendirin. Kendinizi gerekirse fikrinizi değiştirmek mümkün bırakarak, sorunsuz her manevrayı yapın, vb el işaretleri vermek, kör nokta kontrol, başınızı açın, bizim göstergelerin kullanılması bol yapın.

Bir grup Binme Eğer kendi olsaydı daha düşüncesizce seyahat edebilirsiniz anlamına gelmez. Aksine, aslında. Önünüzde binici, belirli bir manevra yürüttü diye bunu körü körüne ona kopyalamak zorunda olduğu anlamına gelmez. Bir motorbike ortamı hızla değişir. Sen ne yapmak istiyorsun sen biniyorsun ve neye göre durumun kendi analizini yapmalıdır.

Hepiniz aynı anda aynı hızda hareket etmiyor, bir grup binerken, bisiklet olduğunu akılda tutmak gerekir. Çünkü emniyet mesafeleri ve reaksiyon kez, motosiklet bir grup “esnek” prensibini itaat. İlk bisiklet hızlandırır zaman, sonuncusu biraz sonra hızlandıracaktır. Binici yakalamak için gaza adım vardır. Bu aynı zamanda grubun önünde biniciler yavaşlatmak eğer o daha keskin fren anlamına gelir. Hız farklılıkları daha, grup büyük.

5’ten fazla motosiklet bir grup için, grubun önünde kişinin keskin hızlanma veya bu “esnek” etkisini azaltmak için aniden fren yapmadan sorunsuz götürmek için elinden geleni yapmalıdır. Bir meskûn alan girerken herkes kasabaya iyi gruplandırılmış içine ve hız sınırı içinde sürmek, böylece hız sınırlaması işaretini gördüğünüz gibi, örneğin, size en kısa sürede yavaşlatmak gerekir. Eğer (en kısa sürede gördüğünüz gibi hiçbir) herkes şehir dışına bir kez derestriction işareti ilettik bir kez meskûn alan bırakarak, nazik hızlandırmak.

Ancak pek çok grubunuzdaki vardır (sadece 2 ya da 3 motosiklet olsa bile), sizi aşağıdaki bisiklet hala orada olup olmadığını kontrol etmek çok sık dikiz aynaları kontrol etmek önemlidir. Hatta sol aynaya bir ve sağ aynanın diğer sizi aşağıdaki iki bisiklet bir göz tutmak gerekir.

Her zamanki kural kimse yer değiştirir ve herkes kesintileri ve / veya zaman zaman yanık-up sonra aynı pozisyon almasıdır. Bu büyük gruplar için de geçerlidir ve ne zaman grup acemi binici vardır. Eğer yola çıkmadan önce Ancak, bu tartışılmalıdır.

YAVAŞ BISIKLET UYACAK ŞEKILDE HIZI AYARLAYIN
Grup gezileri iyi bir sayı için pusuda bekleyen bir başka tehlike sürme hızını ilgili olarak beklentilerdeki farktır. Ne olursa olsun tecrübe ve gruptaki bisikletçilerin beceri, kapalı ayarlamadan önce bir anlaşmaya varmak için her şeyden önemlidir. Anlaşmazlık durumunda, oldukça riskli bir bisiklet kaybetme ya da yeteneklerinin ötesinde binmek için denemek için bazı bisikletçileri zorlamadan daha çeşitli gruplara bölmek daha iyidir.

Akılda tekdüzelik ile hızlı biniciler yavaş doğrultusunda düşmek gerekir. En az güçlü bir makine sürme kişi, en az deneyim ya da herkes için bagaj taşıma biriyle binici başka zaman gruptaki ikinci pozisyon alacak.

GRUBU YÖNETMEK IÇIN NASIL BILIR
Gerekirse bir kurşun binici, bir “kuyruk-end Charlie” ve “arabayı çekenler”: Eğer açıkça görevi o sütunun hareketini yönetmek olacaktır kişileri belirleyerek yola önce organize almak için tavsiye edilir. Genellikle de lider denilen ön kişi,,,, diğer biniciler için işaret, rota aşağıdaki trafik göz kulak kablo, çevresi ve bisiklet onu takip grupta en deneyimler binici olmalıdır.

O da diğer kullanıcıları rahatsız etmeden, bol güvenli alanlarda grubun durmasını yönetmek ve yumru olan bisiklet birinin herhangi bir risk olmadan gerekir. Yakın dosyanın rolü (aynı zamanda denir kuyruk sonu Charlie veya süpürmek) liderin rolü kadar önemli olduğunu ve sadece kadar gerektiriyorsa – değilse daha – hızlı sürme ve o kadar keskin fren yanında teyakkuz deneyim ve kapasite, Elastik etkisi yankıları kötü olur. Mutlak kural: hiç kimse kuyruk sonu Charlie arkasında olmalı!

İdeal olarak, grup lideri herkesin doğru aşağıdaki emin olmak için, zaman, en azından zaman, son adamı görmek gerekir. Bu nedenle her ikisi de floresan yeleği ya da kolayca birbirini tanır, böylece belirgin bir şey giymek tavsiye edilir.

Her durumda, binicilik talimatları topluca karar verilecek ve yola çıkmadan önce çok net bir şekilde açıkladı. Herkes talimat verildi ve bunları anlar olmuştur emin olun.

Güvenle binmek!

Bu gönderinin yorumları kapatılmış.